THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag 28 oktober 2010

Jag vet snart inte vart jag ska ta vägen!

Nu börjar det bli riktigt påfrestande att ha svärmor sittande i örat.
Hon var vaken och ställde en massa irriterande frågor tidigt i morse, innan jag ens hade kommit ur pyjamasen.
Jag hann vara hemma i en halvtimme innan hon kom hem och började ställa en massa frågor om tvättstugan och styvsonens lakan. "Hur ska jag göra? De har inte tvättat sina lakan på jättelänge." Det kan väl inte jag svara på. Vill du stå där och riva ut deras lakan och tvätta dem och lägga tillbaka dem i sängen igen så var så god. Jag tänker inte släppa allt som jaghåller på med bara för att du har en fundering IGEN!
Snart orkar jag inte mer! Hon måste flytta nu!

1 kommentarer:

Linda-bl sa...

skall jag fixa i ordning rummet åt DIG! :) ♥♥