THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lördag 2 oktober 2010

Frisbeegolf

Idag var jag och älsklingen iväg och spelade frisbeegolf tillsammans med en gammal kollega och en vän till honom. Det gick väl så där för mig (jag har ju inga muskler i armarna), men älsklingen blev glad över att han gick runt på bättre antal kast än mig. Det är han värd tycker jag. =) Det var ruskigt kul i alla fall. Strålande väder hade vi också. Underbart!

På kvällen kom två arbetskollegor till älsklingen över på middag. Tacos stod på menyn. GOTT! Jocke och lilla Sophia kom förbi och fick lite mat i sig också. Grattis på 2:års-dagen Sophia. Hon är så söt den lilla busungen, springer efter älsklingen och ropar hans namn hela tiden.
Det har varit en jättemysig dag och trollungen i magen mår bra. Vecka 16 avslutades idag. Nu är det bara 5 månader tills "Trollis" ploppar ut. *Längtar massor* <3

0 kommentarer: