THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

fredag 11 mars 2011

Strålande dag!

Solen fullkomligt exploderar utanför fönstret. Det är så underbart med all denna sol! När man har såna här fina dagar så kan man ju faktiskt stå ut med att ha en dag som igår, med regn och rusk. Bara det kommer en sån här dag som väger upp allt det gråa.
Sitter just nu i köket och försöker skriva på mitt projektarbete till skolan som ska vara klart i maj, lyssnar på peppig musik och solen bara strålar.
Snart är det dags att fylla på med mat så busen i magen kan fortsätta växa som hon ska. Nu är det inte lång tid kvar tills vi får se henne. =) Mindre än två veckor till beräknat plopp-datum, närmare bestämt 11 dagar. Min kära syster, hennes sambo, jag och min man har slagit vad om när hon ska ploppa.
Syrran har sagt 18:e mars, min man har sagt den 22:a, syrrans sambo har sagt 24:e och jag har sagt den 27:e. Vi får se vem som kommer närmast. =)

1 kommentarer:

Jeanette sa...

Får jag gissa också? Jag skulle gissa på den 26, det är nämnligen då jag är uppe i Vara på UF-mässa (skulle vara typiskt att du får henne och messar när jag inte kan ta upp mobilen på hela dagen) plus att det är Earth Hour, det är en miljömedveten dag :D hehe