THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

fredag 4 november 2011

Vet inte...

Jag går runt här hemma och längtar efter att något ska hända, men vet inte vad.
Jag myser med min underbara dotter och undrar hur det ska gå och hur jag kommer känna mig när min älskling ska ta över föräldraledigheten. Jag kommer sakna både lillskruttan och min fina man.
När jag går tillbaka till jobbet har jag varit hemma i 10 månader. 10 fina månader, men jag kan inte hjälpa att känna mig grymt uttråkad. Jag är definitivt inte gjord för att sitta hemma så här länge, samtidigt så ångrar jag inte en sekund att jag är hemma.

Jag bara längtar efter att något ska hända. Men jag vet inte vad.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår dig, tror jag. Jag känner likadant, kommer jag orka vara hemma i sju månader? Jag ser både fram emot det och bävar för eventuell tristess. But I love you honey... =)